Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Helg

Av Petra - 28 juni 2009 23:10

Det var en riktigt trevlig helg. Jag for inte till Stockholm, jag for på grillfest istället. Stockholm blir det på torsdag, och festen var riktigt lyckad. Roligt hade vi, i alla fall tills vi drog ut. Vi gick in till stan, tog väl en halvtimme kanske, vilket gjorde att vi nyktrade till en hel del, stället var astrist och fullt så vi orkade inte stå i baren och vänta. Och Åland är inte direkt stort, så vi hade inte lust att gå någon annanstans. Vi gick till enda stället som är gratis. Finns typ bara 3-4 att välja mellan. Men en hel del goda minnen fick jag, och hoppas vi gör om det igen snart. Jag har riktigt bra vänner.


Tyvärr kommer jag jobba överdrivet mycket sen i juli. Tre av fyra helger, och två veckor i rad utan ledigt. Jag hatar det. Men jag får ju pengar, och det behövs alltid. Fattar inte hur jag ska orka bara.


Jag är på lite dåligt humör idag. Eller inte dåligt, snarare uppgivet och frustrerat. Hur ska jag hinna med allt jag vill göra? Och hur ska jag orka jobba så mycket? Jag tänkte skriva ett seriöst inlägg om varför jag är emot olaglig nerladdning, men jag vet inte om jag orkar ikväll. Annars blir det imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 5 juli 2009 18:54

Using only song names from ONE ARTIST, cleverly answer these questions. Pass it on to people you like and include me. Try not to repeat a song title. It's harder than you think. Jag har bara tagit låtar som jag själv har. Pick your artist: The ...

Av Petra - 5 juli 2009 17:47

Som ni märker har jag inte skrivit så mycket på sistonde, men det är för att allt är så bra just nu. Det finns ingenting mer omotiverande än lycka. Jag har gjort så mycket hela veckan; måndags minigolf, tisdag Midsomer, onsdag Games Street o WHA, tor...

Av Petra - 1 juli 2009 00:23

Nu är det juli. Bara lite mer än en månad kvar av sommaren. Hittills har det varit riktigt bra, faktiskt. Jag har ingen lust att blogga, som ni kanske märker. Jag skyller på värmen. Det är så varmt att man inte orkar göra något eller tänka något.   J...

Av Petra - 30 juni 2009 00:14

Att sitta på en brygga tillsammans med vänner och äta italiensk glass en varm sommarkväll är nog bland det bästa som finns. Speciellt om man inte ens behöver prata för att det ska vara bra. Jag hade en väldigt rolig kväll, något jag verkligen behövde...

Av Petra - 27 juni 2009 12:09

Jag hatar när folk skriver/säger R.I.P. Det som förut var en symbol för att visa respekt för en bortgången människa har ändrats till ett modeuttryck som du skall skriva, för att vara "rätt". Folk R.I.P.ar sina favoritkläder när de går sönder, sin 5 å...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards